سلامتی

بهترین غذاها برای اختلال نعوظ

بهترین غذاها برای اختلال نعوظ

اختلال نعوظ  یک مشکل شایع در مردان است

اختلال نعوظ (ED) یک بیماری جدی پزشکی است که آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته است. ارتباط آن با جنبه جامعه شناختی مردانه باعث شده است که کمتر مورد توجه قرار بگیرد. گاهی اوقات ED یا اختلال نعوظ می تواند نتیجه اضطراب و استرس باشد و بیشتر در مردانی که اعتماد به نفس  وعزت نفس پایین تری دارند اتفاق می افتد.

در حالی که داروهای مختلف ، جراحی و درمان های متفاوتی وجود دارد اما یکی از طبیعی ترین راه ها برای حل این مشکل رژیم غذایی سالم است. در اینجا به برخی از بهترین غذاها برای درمان ED اشاره میکنیم.

اسفناج

گفته می شود اسفناج سرشار از فولات است و به افرادی که از اختلال نعوظ رنج می برند کمک می کند. مطالعات نشان داده است که اسید فولیک نقش حیاتی در عملکرد جنسی مردان دارد. سطوح پایین اسید فولیک با اختلال نعوظ ارتباط دارد.

هندوانه

محققان می گویند  هندوانه می تواند یک ویاگرا طبیعی باشد. یکی از بهترین میوه های تابستانی که بسیار آبرسان است و سرشار از اسید آمینه ای به نام سیترولین است که رگ های خونی را مانند ویاگرا که برای درمان ED شناخته می شود ، باز می کند.

بلغور جو دوسر یا oatmeal

گفته می شود که جو دو سر باعث بهبود جریان خون در آلت تناسلی و تضمین عملکرد جنسی سالم می شود. مملو از اسید آمینه L-arginine است  که به درمان  اختلال نعوظ یا ED کمک می کند و همچنین سطح تستوسترون را در مردان افزایش دهد.

شکلات تلخ

شکلات های تیره بسیار غنی از فلاوانول است که  به گردش خون کمک می کند و برای درمان اختلال نعوظ موثرند. آنها  به ساختن نیتریک اکسید کمک می کنند ، نیتریک اسید ماده ای است که  برای نعوظ تلاش مفید است.

آجیل

مطالعات نشان داده است که افزودن انواع مختلف آجیل از جمله گردو ، بادام ، پسته و سایر مغزها به برنامه غذایی می تواند به افزایش سطح میل جنسی فرد  و نعوظ کمک کند.

انواع توت ها

توت ها ارزش غذایی فوق العاده ای دارند و یکی از بهترین غذاهایی است که می توان از آن زیاد خورد. توت سیاه ، توت سفید و شاتوت و… برای سلامت کلی شما مفیدند  و در مردان در نعوظ و حفظ آن نیز کمک کنند. اینها غذاهای غنی از فلاونوئید هستند که میزان بروز EDیا اختلال نعوظ را کاهش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *