مد

چه مدل سوتینی رو کجا بپوشیم؟

مدل سوتین

چه مدل سوتینی دوست دارین بپوشید؟

سوتین در کمد هر زن یک لباس ضروری است.

 آیا می دانید که اولین شکل سوتین ها به یونان باستان بر می گردد زمانی که زنان پارچه ها را دور سینه خود می پیچیدند؟ در سال ۱۹۱۴چیزی که آن را به نام سوتین می شناسیم بوجود آمد. سینه بندها در طول چند دهه تغییرات زیادی را متحمل شده اند. امروزه زنان به سوتین هایی دسترسی دارند که عملکرد و زیبایی را ترکیب می کنند. این تغییرات همچنین با سلامت زنان و اعتماد به نفس آنها در ارتباط است.

با وجود انواع مختلف سوتین ها ، زنان اغلب مطمئن نیستند که  کدام سوتین برای کدام فعالیت مناسب است.

 این مقاله به شما کمک میکند تا برای هر یک ازفعالیت های خود سوتین مناسبی را  در نظر بگیرید.

سوتین های راحتی

فرض کنید شما در خانه با لباس راحتی در حال تماشای تلویزیون نشسته اید . هم دوست دارید پوشش مناسبی داشته باشید هم راحت باشید آیا ترجیح میدهید که بدون سوتین با شانه های خمیده باشید یا با یک سوتین که مانع تنفس راحت شما میشود؟؟

پاسخ ما هیچکدام از اینها نیست.راه حل سوتین های خانگی و راحتی هستند که از جنس پارچه تا نوع دوخت تنها برای این  اوقات در نظر گرفته شده اند.این نوع سوتین ها حالت صاف بودن شانه های شما را حفظ  میکند و در عین حال راحت و نرم نیز هست و مانع تنفس راحت شما هم نمی شود.به بیانی دیگرهدف این سوتین ها فقط یک چیز است ایجاد راحتی و اعتماد به نفس شما!

در اینجا به معرفی چند نوع از این سوتین ها می پردازیم:

سوتین برلت

برلت ها از شانه حمایت می کنند و پارچه های نرمی دارند پوشش دهی آن ها زیاد است  و معمولاً دو لایه هستند تا از نمایان شدن نوک سینه جلوگیری شود.  

سوتین بدون فنر

سوتین های بدون فنر یک همراه عالی در خانه هستند که  در حالی  که راحت هستند ، پشتیبانی لازم را انجام می دهند. آنها همچنین به برجسته شدن شکل طبیعی سینه ها کمک می کنند. 

سوتین بدون روکش و بدون فنر

این سوتین ها بدون هیچگونه روکش و فنرهستند و هیچ مانعی برای محدود کردن حرکت ، انعطاف پذیری و راحتی ندارند آنها حتی برای خوابیدن هم مناسب هستند.

سوتین ورزشی با تاثیر متوسط

این سوتین های راحت پشتیبانی مورد نیاز در تمرینات وفعالیت های سبک را ارائه می دهند. این نوع سوتین ها از پارچه های نرم ساخته

میشوند و روکش آنها معمولاً قابل جدا شدن هستند. 

سوتین ورزشی با تاثیر بالا

این سوتین ها برای پشتیبانی از تمرینات شدید ورزشی یا فعالیتهای زیاد طراحی شده .آنها دو نگرانی اصلی را برطرف می کنند .

  1. بدون جهش ؛ بدون تکان

۲- به دلیل خاصیت جذب کننده رطوبت ، خشک شدن فوری برای جلوگیری از مشکلات ناشی از عرق.

در دسته سوتین های ورزشی گزینه های زیادی پیدا خواهید کرد مانند سوتین های جلو بازو سوتینهایی که پشت انها پهن است تا شما بتوانید بیشترین فعالیت را داشته باشید .

سوتین ژله ای (چسبناک)

این سوتین ها بدون هر گونه بند هستند آنها به خاطر حالت ژله ای که در داخل کاپ ها وجود دارد به سینه ها میچسبند و فرم مطلوب را ایجاد میکنند. این سوتین ها برای لباسهای مجلسی که پشت کمر و شانه های آن باز است بسیار مطلوب  و مناسب هستند.

سوتین بدون بند یا استراپلس

سوتین های بدون بند یا سوتین لوله ای مخصوص زمانی است که می خواهید از لباس های بدون شانه ، تاپ هالترو  کمر و پشت بازاستفاده کنید .دقت کنید که این سوتین ها به علت نداشتن بندهای روی شانه باید دارای کش های خوب و محکم کمری باشند تا فرم سینه های شما را به خوبی حفظ کنند.

سوتین بند نامریی( پشت شفاف)

این سوتین ها با بندهای شفاف فرم زیبایی برای  سینه های شما ایجاد میکند  درحالی که اگر پشت لباس شما گیپور یا توری و یا حتی باز باشد بندهای نامریی مانع از دیده شدن سوتین شما میشوند.

سوتین های پشت طرح دار

این سوتین ها علاوه برفرم مناسب و راحت ، دارای بندهای پشتی بسیار جذابی هستند که گاهی دوست دارید آن ها از زیر لباس شما مشخص باشند.سوتین های پشت طرح دار را در همه مدل های سوتین میتوان یافت.

 

سوتین برای لباس اداری


این سوتین ها با در نظر گرفتن راحتی وایجاد فرم متناسب،به نوعی دوخته شده اند که روی لباس شما خط درز و دوخت سوتین مشخص نمیشود این سوتین ها دارای کاپ های نرم و قالب هایی هستند که ۴/۳ سینه را پوشش میدهند و باعث راحتی و فرم بهتر میشوند.

سوتین های تی شرتی

سوتین های تی شرتی که ظاهری یکپارچه و فرم مشخصی به سینه ها می بخشند ، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده درزیر لباسهای نازک وپارچه های سبک مانند تی شرت هستند .در داخل کاپ و در قسمت نوک سینه پد ملایمی کار شده که از نشان دادن نوک سینه در زیر لباس جلوگیری میکند.

سوتین پوش آپ


سوتین های پوش آپ سوتین هایی  هستند که دارای پد  فومی هستند و حتی موقعی که آنها را نمیپوشید فرم خود را حفظ میکنند.کاپ آنها زاویه دار است و باعث میشود سینه ها به هم نزدیکتر شوند و خط سینه بیشتر نشان داده شود . آنها گزینه های فوق العاده ای برای حجم دادن به سینه های کوچک تر هستند. اما بسیاری از خانم ها که دارای سینه های بزرگتری هم هستند به خاطر فرم دهی و نزدیک سینه ها به هم علاقه بسیاری به استفاده از این سوتین ها دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *