زیبایی

چگونه سینه های بزرگتری داشته باشیم

چگونه سینه های بزرگتری داشته باشیم

۱-صاف بایستید .

یک راه ساده و همیشگی برای  بزرگتر نشان دادن سینه ها ایستادن به صورت کاملا صاف و کشیده  است. برای این کار شانه ها را به سمت عقب ببرید ,قفسه سینه را به سمت جلو بکشید وسعی کنید در کل روز این حالت خود را حفظ کنید .بعد از ممدتی دیگر نیاز ندارید که همواره حواستان به فرم ایستادنتان باشد و این کار برای شما عادت میشود  .

۲-سوتین اسفنجی بپوشید.

سوتین های فنردار  با کاپ های اسفنجی می تواند  علاوه بر کشیدن سینه ها به بالا و جلو ، باعث بزرگ تر نشان دادن سینه ها نیز می شود . و باعث جذابیت و شکل دهی بهتر سینه ها در زیر  لباس میشود .

۳-از سوتین لایه دار استفاده کنید.

بعضی از افراد در سوتین های اسفنجی به خاطر میزان زیاد اسفنج احساس گرما و عرق کردن میکنند و در کل راحت نیستند.به جای سوتین های اسفنجی میتوانید از سوتین هایی استفاده کنید که در داخل کاپ آنها جیب مخصوصی وجود دارد و شما میتوانید با  توجه به سایز سینه ها با قرار دادن  پد یا لایه اسفنجی با ضخامت متناسب ، سایز سینه های خود را بزرگتر نشان دهید وازروی لباس خوش فرم تر شوید .

۴-سوتین جک دار بپوشید.

استفاده از سوتین های جک دار میتواند یکی از گزینه های مطلوب باشدسوتین های جک دار به خوبی میتوانند سینه های شما را بالا تر نگه دارند وبه هم نزدیکتر کند. بنابراین استفاده از سوتین های جک دار برای خانم هایی که دارایسینه های کوچک و با فاصله از هم هستند .بسیار مناسب است.

۵-سوتین های گردنی میتواند مناسب شما باشد.

چون سینه های کوچک وزن و فشار زیادی به گردن وارد نمیکند میتواند گزینه مناسبی باشد .شما به راحتی میتوانید اندازه بند دور گردنتان را تغییر دهید و با تنظیم همان بند سینه های خود رابه سمت بالا بکشید و به بهتر شدن وبزرکتر نشان دادن سینه های خود کمک کنید.

۶-سایز مناسب خودتان را بپوشید.

گاهی ممکن است به اشتباه تصور کنید که استفاده از سایز کوچکتر یا بزرگتر میتواند به بزرگتر نشان دادن سینه های شما کمک کند ولی در واقع اینطور نیست و شما زمانی میتوانید فرم مناسبی داشته باشید که از سایز خودتان و سوتین مناسب خودتان استفاده کنید.سوتین های تنگ وگشاد علاوه بر اینکه باعث بد فرمی سینه های شما میشوند میتواند  باعث افتادگی وشل شدن و آسیب رساندن به بافت سینه ها نیز شوند.

۷- لباس هایی که بالا تنه را درشت تر نشان میدهد بپوشید.

یکی  دیگر از راه ها برای بزرگتر  نشان دادن سینه ها تغییر در فرم لباس است . لباس هایی که قسمت بالا تنه شما را بزرگ تر نشان می دهند  می تواند خیلی به شما کمک کند . مثلا لباس های فانتزی که در قسمت جلو سینه دارای تزیین هستند یا لباس های با بند دور گردن یا لباس های دارای چین ها یا پلیسه های ظریف دور یقه ، یا لباس هایی که دارای طرح های ظریفی در قسمت جلو لباس هستند  و… نقش بسیار مهمی در فرم دهی و  بزرگ تر نشان دادن سینه ها را دارند .

۸- نرمش های روزانه تقویت عضلات سینه را انجام دهید.

یکی از راه های بسیار موثر  برای خوش فرمی سینه ها  انجام نرمش هایی تقویت عضلات است  . انجام این نرمش ها و ماساژهای روزانه  که به این منظور طراحی شده اند، می تواند علاوه بر سفت نگه داشتن سینه ها از افتادگی سینه ها  هم جلوگیری کند  .

 درپایان خوب است که بدانیم برای رسیدن به فرم و هیکل ایده آل فقط نباید تن به عمل های گران قیمت با عوارض بیشماری که دارند بدهیم و با کمی وقت گذاشتن و تغییر بعضی از موارد جزیی میتوانیم به اندام ایده آل خود برسیم و از آن لذت ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *