سبک زندگی

چرا شورت میپوشیم ؟

 

همه ی ما از کودکی تا به حال به پوشیدن لباس زیر عادت کردیم ولی هیچ وقت از خودمان نپرسیده ایم چرا باید لباس زیر به تن کنیم و اگر این کار را نکنیم چه عواقبی خواهد داشت .در اینجا به چند دلیل برای پوشیدن شورت اشاره میکنیم.

۱-حفاظت از ناحیه تناسلی.

شورت مناسب که اندازه و دوخت آن مطلوب و مناسب بدن شما باشد میتواند در برابر ضربه هایی که بر اثر  فعالیت های روزانه ایجاد میشود تز بدن شما محافظت کند.

۲-شما را خوش فرم تر میکند

حتما به این نکته توجه کرده اید که شورت مناسب به خوبی شکم و باسن و پهلوعای شما را جمع میکند و باعث خوش فرم تر شدن این قسمت های بدن میشود.

۳-مانع ایجاد عفونت میشود.

به خوبی میدانیم که دستگاه تناسلی  به خصوص در خانمها بسیار در معرض عفونت و بیماری های تناسلی است .شورت مناسب یک لایه حفاظتی بین بدن و لباس است که اگر هر روز آن را تعویض و شستشو کنیم خطر بروز عفونت بسیار کم میشود.

۴-از پوست حساس قسمت تناسلی حفاظت میکند.

معمولا لباسهایی که میپوشیم  از جنس نخی و ضد حساسیت نیستند ویک شورت با کیفیت و مناسب میتواند از پوست حساس این ناحیه حفتظت کند تا شما هر نوع لباسی که دوست دارید بپوشید.

بنابراین استفاده از شورت های با کیفیت و از جنس نخی یا الیاف طبیعی که سایز و اندازه آن مناسب بدن باشد وزیاد تنگ یا گشاد نباشد میتواند هم به سلامت افراد و هم به ایجاد یک فرم دلخواه در زیر لباس کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *